שריפה בבניין בשכונת הבוכרים בירושלים: גג המבנה קרס, בת 4 נעדרת

    אתר קול חי No Comments on שריפה בבניין בשכונת הבוכרים בירושלים: גג המבנה קרס, בת 4 נעדרת

    כתב קול חי עדכן במהדורה המרכזית על השריפה בשכונה החרדית במרכז ירושלים: "לאחר זמן מסוים גג המבנה קרס. כוחות ההצלה החלו לפנות דיירים מהקומות, כולם פונו, חלקם פונו לבתי החולים. היו שתי ילדות שנעדרו. לאחר זמן ילדה בת 8 נמצאה אצל השכנים, כרגע נערכים חיפושים אחרי הילדה בת ה-4

    צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתב קול חי, בנצי לייזרוביץ עדכן בפתח המהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן על השריפה בשכונת הבוכרים בירושלים. "סמוך לשעה 16:30 התקבל דיווח בכב"ה על שריפה בשכונת הבוכרים. השריפה החלה בקומה הרביעית והתפשטה לקומות העליונות. כוחות גדולים של כיבוי הוזנקו.

    "לאחר זמן גג המבנה קרס. כוחות ההצלה החלו לפנות דיירים מהקומות, כולם פונו, חלקם פונו לבתי החולים. היו שתי ילדות שנעדרו. לאחר זמן ילדה בת 8 נמצאה אצל השכנים, כרגע מחפשים אחר הילדה כבת 4 שהוגדרה נעדרת. כוחות גדולים מאוד של כיבוי הגיעו למקום, גם נציב הכבאות נמצא בזירה. כל המאמצים התרכזו באיתור הילדה. עוד מוקדם לדעת מה גרם לשריפה".

    ואכן, שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים הוזעקו אחר הצהריים בעקבות דיווח שהתקבל על אודות שריפה בבניין מגורים ברחוב אברהם תלמודי בירושלים. כתוצאה מהשריפה קרס גג המבנה וגרם לנזק רב במקום.

    מיד עם הגעת הכוחות, החלו השוטרים בפעולות מיידיות לסגירת הזירה, זרת על מנת לאפשר לכוחות החירום וההצלה לפעול במקום תוך שנמשכו כל העת מאמצי הכיבוי. השוטרים החלו בבדיקות על מנת לאתר את כל יושבי הבית, ואז התברר על חשש כי ילדה לכודה במקום ונעשו בשעות האחרות מגוון מאמצים לאיתורה בזירה ע״י כלל גורמי החירום וההצלה. סגן מפקד מרחב ציון נצ״מ רונן עובדיה קיים הערכת מצב בזירת השריפה.

     



    0 תגובות